FAQ-Pytania i odpowiedzi
Gdzie znajdę numer konta, na które mam przelać pieniądze za zamówienie?Numer konta znajdziesz podczas wyboru rodzaju płatności oraz w otrzymanym mailu potwierdzającym zamówienie. Dodatkowo nasz numer konta możesz znaleźć na stronie "kontakt".
Czy możliwa jest wymiana zakupionych produktów na inny model i jak poprawnie należy tego dokonać?
Tak, jeśli towar nie został już wysłany. W celu dokonania zmian najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie w celu uzgodnienia szczegółów.
Jak należy zareklamować wadliwy produkt kupiony w sklepie on-line?Aby zareklamować wadliwy produkt, wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie i odesłać na adres firmy. Gdy tylko otrzymamy wypełnionne zgłoszenie w ciągu 24h skontaktujemy się z Państwem w celu domówienia szczegółów.
Co mam zrobić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?Gdy realizacja zamówienia opóźnia się, należy przede wszystkim sprawdzić maila potwierdzającego przyjęcia zamówienia, w szczególności podany adres przesyłki. Następnie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszą firmą.
Czy rejestracja jest konieczna, aby móc dokonywać zakupów?Tak, aby dokonać zakupu rejestracja w sklepie jest wymagana. Dzięki temu możecie Państwo w każdym momencie dokonać sprawdzenia historii zamówień. Można również korzystać z ewentualnych rabatów dla stałych klientów.
Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?
Rejestracja odbywa się automatycznie podczas chęci realizacji zakupu (po dodaniu produktu do koszyka). Wystarczy wypełnić wymagane pola a rejestracja odbędzie się automatycznie (bez wymagania potwierdzania mailowego).
Zapomniałem hasła? Co teraz?W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też należy to zrobić w możliwie najkrótszym czasie. O rezygnacji poinformuj najlepiej drogą telefoniczną - informacja ta umożliwi natychmiastowe wstrzymanie procesu przygotowania, wytworzenia produktu jak i również wysyłki. W przypadku jeśli paczka została wysłana to niestety nie ma już możliwości jej rezygnacji.
Kiedy otrzymam zamówienie?Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz wybranego produktu. Wszelkie informacje otrzymacie Państwo podczas składania konkretnego zamówienia i wyboru sposobu przesyłki.
Jeśli złoże kilka zamówień czy mogę je połączyć i otrzymać w jednej paczce?Tak. W takim przypadku prosimy o kontakt, najlepiej telefoniczny, w celu omówienia szczegółów.
Jak sprawdzić status przesyłki?Jeśli przewoźnik oferuję opcję "śledzenia przesyłki", jej status możesz obserwować na stronie przewoźnika. Dane otrzymacie Państwo w mailu potwierdzającym zamówienia.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?Tak, towar można odebrać osobiście. Najlepiej w takim przypadku, prosimy wcześniej o kontakt z pracownikiem, podczas którego ustalicie Państwo dokładny czas odbioru w siedzibie firmy.
Czy wysyłacie zagranicę?Tak, nasze produkty wysyłamy również za granicę. W takim przypadku proszę o podanie dokładnego adresu wysyłki oraz kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu wysyłki.
Jakie są koszty dostawy paczki?Koszty dostawy są uzależnione od gabarytów i ciężaru przesyłki. Szczegóły znajdą Państwo w Regulaminie. Koszty wyświetlane są również podczas składania zamówienia (jeszcze przed jego zatwierdzeniem).
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?- płatność przy odbiorze,
- przelew na konto,
- płatność elektroniczna,
- płatność za pobraniem (tylko w przypadku przesyłki)
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?Zwrot pieniędzy otrzymają Państwo w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru oraz dowodu zakupu.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?Pieniądze zwracane są tylko i wyłącznie poprzez przelew na podane przez Państwo konto bankowe. Wynika to z kwestii bezpieczeństwa Państwa finansów jak i ułatwienia procedur księgowych.
Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są dostępne?Większość prezentowanych produktów jest dostępnych, jeśli jakiś produkt w chwili obecnej jest niedostępny, prezentowana jest niezbędna informacja o jego chwilowym braku.
Jeśli pojawią się jeszcze dodatkowe pytania:- pisz śmiało:
info@szwalnia.pl- dzwoń: 42 212-14-50