REGULAMIN SKLEPU
§ 1.
Oznaczenie Sprzedającego
Właścicielem sklepu internetowego "szwalnia.pl" zajmującego się sprzedażą towarów za pośrednictwem strony internetowej www.szwalnia.pl jest Jarosław Banaszczyk Banaszczyk Maszyny Szwalnicze z siedzibą w Łodzi, przy ul. Scaleniowej 1, NIP 7291062190, REGON 470323101, e-mail biuro@szwalnia.pl, nr telefonu (42) 212-14-50.
Adresem korespondencyjnym oraz do przesyłek zwrotnych i reklamacyjnych jest adres :
Jarosław Banaszczyk Banaszczyk Maszyny Szwalnicze95-030 Stara Gadka, ul. Czartoryskiego 16tel. 42 212 14 50info@szwalnia.pl§ 2.
Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
- Sprzedający lub Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.szwalnia.pl, przez Jarosław Banaszczyk Banaszczyk Maszyny Szwalnicze z siedzibą w Łodzi;
- Kupujący lub Klient – Konsument lub Przedsiębiorca, który dokonuje zamówienia lub zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.szwalnia.pl;
- Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej ze Sprzedającym niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca – Kupujący będący osobą fizyczną, prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową oraz dokonująca czynności prawnej ze Sprzedającym w związku z tą działalnością.
- Regulamin - niniejszy Regulamin;
- Towar – towary, który Kupujący może nabyć za pośrednictwem Sklepu;
- Cena – należność za towar, obejmująca należny podatek od towarów i usług, bez kwoty stanowiącej należność za przesyłkę towaru do Kupującego.
§ 3.
Postanowienia wstępne
- Przedmiotem umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość są towary prezentowane przez Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu.
- Dostęp do Sklepu odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie i jest wolny dla wszystkich Kupujących posiadających połączenie z siecią internet.
- Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego, Kupujący zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem, udostępnionego na stronach Sklepu internetowego.
- Kupujący rejestrując się w Sklepie internetowym potwierdza, że zapoznał się i akceptuje wszystkie postanowienia Regulaminu.
- Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Sprzedający w każdym czasie jest uprawniony do zmiany wszelkich informacji prezentowanych w Serwisie, w tym postanowień niniejszego Regulaminu, towarów oraz cen towarów, z zastrzeżeniem, że wiążące dla Klientów są informacje i ceny widoczne w Sklepie w chwili złożenia zamówienia.
- W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu, konieczne jest:
a) dysponowanie urządzeniem mającym dostęp do sieci internet,
b) dysponowanie przeglądarką internetową oraz oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie ze stron internetowych - Sprzedający prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu na rzecz podmiotów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie Unii Europejskiej.
§ 4.
Zawarcie umowy sprzedaży.
- Prezentowane za pośrednictwem Sklepu informacje dotyczące towarów mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do złożenia przez Klientów oferty kupna towaru.
- Sprzedający nie gwarantuje, że prezentowane towary znajdują się w magazynach Sprzedającego lub jego dostawców,
- Sprzedający nie gwarantuje wysłania towaru w czasie podanym w opisie produktu, a informacja o czasie realizacji ma charakter orientacyjny.
- Sprzedający prezentuje towary przeznaczone do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu, podając istotne cechy (opis) Towaru oraz ich cenę.
- Wszystkie ceny podawane w Sklepie internetowym są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) lub w walucie euro (EUR) w zależności od wybranej opcji wyświetlania.
- Ceny w tradycyjnym sklepie mogą różnić się od cen prezentowanych na stronach Sklepu.
- Ceny towarów podane na stronie Sklepu nie zawierają kosztów dostawy, które to koszty podawane są w „Warunkach dostawy” opublikowanych w Sklepie.
- Ceny podane na stronie Sklepu zawierają koszt jednorazowego pakowania towaru i przygotowania jednej wysyłki,
- Do każdego zamówienia Sprzedający wystawia paragon fiskalny lub fakturę VAT, przy czym Sprzedający wystawia faktury VAT tylko na wyraźne żądanie Kupującego, zgłoszone w przewidzianym przepisami terminie.
- Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury bez jego podpisu.
- Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę przez siedem dni w tygodniu.
- Złożenie zamówienia wymaga od Kupującego w szczególności określenia towaru, jego ilości, sposobu płatności i dostawy oraz danych niezbędnych do realizacji zamówienia tj. imienia i nazwiska (nazwy firmy) Kupującego, adresu Kupującego, adresu dostawy jeśli jest inny niż adres Kupującego, numeru telefonu do kontaktu, a także wszelkich innych informacji, jeżeli są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia i dostawy. W przypadku Kupujących będących przedsiębiorcami, wymagane jest również podania numeru NIP i nazwy firmy w przypadku chęci otrzymania faktury VAT.
- Za wszelkie szkody spowodowane podaniem nieprawdziwych lub błędnych informacji o których mowa w pkt. 11, odpowiedzialność ponosi Kupujący.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
- Prawidłowo wypełnione zamówienie po akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu stanowi ofertę zakupu kierowaną do Sprzedającego i upoważnia go (po jego przyjęciu) do zlecenia dostawcy w jego imieniu przesłania zamówionych produktów na wskazany w zamówieniu adres.
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia przez Sprzedającego zamówienia złożonego przez Kupującego. Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego o przyjęciu zamówienia, przesyłając mu potwierdzenie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Sprzedający zastrzega, że zamówienie, którego przyjęcie nie zostanie potwierdzone nie zostanie zrealizowane.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia Kupujący ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Sprzedającym przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu wyjaśnienia nieścisłości.
- W przypadku podania w zamówieniu przez Kupującego, nieprawidłowych lub błędnych danych, Sprzedający podejmuje próbę skontaktowania się z Kupującym w celu ich poprawienia. W razie niemożliwości skontaktowania się z Kupującym lub niemożności poprawienia błędów Sprzedający nie potwierdzi przyjęcia zamówienia, w związku z czym umowa sprzedaży nie dochodzi do skutku. Sprzedający zobowiązany jest w miarę możliwości poinformować o tym Kupującego.
§ 5.
Sposób zapłaty
- Sprzedający akceptuje następujące formy płatności:
a) płatności za pośrednictwem systemu DOTPay,
b) płatność gotówką, kartą płatniczą, kartą kredytową w siedzibie Sprzedającego,
c) płatność gotówką za pobraniem, dokonywana do rąk dostawcy,
d) płatność przelewem bankowym. - Kupujący zobowiązany jest dokonać zapłaty z chwilą złożenia zamówienia, za wyjątkiem wyboru sposobu dostawy za pobraniem lub odbiorem własnym.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie środków (potwierdzeniu ich wpływu) do Sprzedającego, za wyjątkiem wyboru zapłaty za pobraniem.
- Maksymalna kwota płatności przy wyborze sposobu dostawy za pobraniem wynosi: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
- W sytuacji, w której Sprzedający odmawia potwierdzenia zamówienia, zwraca Klientowi wpłacone środki pieniężne. Zwrot następuje wyłącznie na rachunek bankowy Klienta.
§ 6.
Dostawa
- Kupujący składając zamówienie dokonuje wyboru sposobu dostawy towaru spośród sposobów określonych przez Sprzedającego.
- Wszelkie dostawy towaru w formie wysyłkowej odbywają się na koszt Kupującego. Koszty przesyłek określone są w opublikowanych w Sklepie „Warunkach dostawy”.
- Ostateczny koszt zamówienia zawierający cenę towaru oraz koszt dostawy określany jest w trakcie składania zamówienia przez Klienta.
- Termin realizacji zamówienia nie może przekraczać 7 dni od dnia przekazania Kupującemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia z powodu braku towaru lub z innych przyczyn, Sprzedający poinformuje o tym Kupującego. Klient może wtedy według własnego wyboru zrezygnować z zamówienia, albo wyrazić zgodę na jego realizację w późniejszym terminie, powiadamiając Sprzedającego o tym za pomocą poczty elektronicznej.
- Kupujący zobowiązany jest sprawdzić przy odbiorze przesyłki w obecności dostawcy czy jej opakowanie nie jest uszkodzone, lub nie zostało otwarte w trakcie transportu, a także sprawdzić zawartość przesyłki w celu potwierdzenia, czy zawartość przesyłki odpowiada treści zamówienia pod względem ilościowym i jakościowym. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem Kupujący zobowiązany jest sporządzić stosowny protokół oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedającym.
- Odbiór przesyłki należy pokwitować dostawcy własnoręcznym podpisem. Po doręczeniu przesyłki wszelkie ryzyka związane z uszkodzeniem lub utratą towaru przechodzą na Kupującego
- W przypadku wyboru przez Kupującego odbioru własnego, zostanie on wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia powiadomiony przez Sprzedającego o terminie i miejscu jego odbioru.
§ 7.
Gwarancja jakości i reklamacje
- Sprzedający udziela własnej gwarancji na prezentowane w Sklepie towary. Szczegółowe postanowienia określone są w dokumencie gwarancyjnym.
- Sprzedający zapewnia Klientom przekazanie dokumentu gwarancyjnego również w sytuacji, w której gwarancja udzielana jest przez producentów towarów prezentowanych w Sklepie.
- Reklamacji dokonuje się w formie pisemnej - wzór zgłoszenia reklamacyjnego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu towaru, tj. oryginał paragon lub kserokopię faktury VAT. Reklamacje bez załączonego dowodu zakupu towaru nie będą rozpatrywane.
- Warunki gwarancji, w tym terminy ich rozpatrywania, określone są każdorazowo w dokumentach gwarancyjnych, które są przekazywane Kupującym wraz z towarem.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towarów, uregulowaną w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 Nr 121 z późn. zmianami), na zasadach określonych w tych przepisach.
§ 8.
Odstąpienie od umowy
- Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki –zgodnie z art.27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., Nr 827) pod warunkiem, że zwracany towar nie nosi śladów uszkodzeń i jest kompletny (z opakowania nie usunięto żadnych zabezpieczeń, zawieszek, metek, kodów kreskowych lub innych oznakowań).
- Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Kupującego poprzez przesłanie Oświadczenia o odstąpieniu na adres: Jarosław Banaszczyk Banaszczyk Maszyny Szwalnicze z siedzibą w Łodzi, przy ul. Czartoryskiego 16, 95 - 030 Gadka Stara k./ Łodzi lub na adres e-mail: info@szwalnia.pl, a także na nr faksu: (42) 299-61-51.
- Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Do odstąpienia od umowy oraz do skutków tego odstąpienia zastosowanie ma treść przepisów art. 27 i następnych Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Jeżeli Sprzedający wystawił fakturę VAT, zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu od Kupującego podpisanego egzemplarza faktury korygującej.
§ 9.
Zakres Odpowiedzialności
- Sprzedający w zakresie właściwości towaru nie ponosi odpowiedzialności z tytułu:
a) utraty właściwości lub pogorszenia jakości towaru w wyniku niewłaściwego używania lub przechowywania przez Kupującego w niewłaściwych warunkach tj. niezgodnie z załączoną instrukcją,
b) różnic we właściwościach towaru nowego i używanego (częściowo zużytego),
c) skutków użycia produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją. - Sprzedający może umieszczać w Sklepie internetowym materiały (w szczególności zdjęcia) dotyczące wybranego towaru (np. różnych rozmiarów, kolorów), przy czym Serwis nie gwarantuje 100% zgodności barw, odcieni towaru widocznych na zdjęciach z towarem otrzymanym przez Kupującego i nie odpowiada za rozbieżności spowodowane techniką wykonania zdjęć bądź ustawieniami monitora Kupującego. Powyższe rozbieżności nie mogą być podstawą reklamacji.
- W przypadku wątpliwości związanych ze sposobem prezentacji towaru w Sklepie, Klient powinien skontaktować się z Sprzedającym w celu ich wyjaśnienia przed złożeniem zamówienia.
- Sprzedający nie ponosi także odpowiedzialności z tytułu:
a) blokowania przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta,
b) skutków przekazania przez Kupującego błędnych lub niekompletnych danych,
c) transakcji dokonanych przez osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta bądź ujawnienia loginu i hasła przez Klienta,
d) awarii i błędów na stronie internetowej Sklepu niezależnych od Sprzedającego, w tym wynikających z braku w dostępie do Internetu, a także niezbędnych przerw technicznych.
§ 10.
Rezygnacja z zamówienia, przesyłki nieodebrane
- Rezygnacje z zamówień przyjmowane będą tylko w przypadku zamówień, których przyjęcie zostało potwierdzone prze Sprzedającego, oraz będących w trakcie realizacji. W przypadku gdy towar został wysłany (przekazany dostawcy - firmie kurierskiej), Kupujący ma obowiązek odebrać zamówioną przesyłkę.
- W przypadku nie odebrania przesyłki Sprzedający może obciążyć Kupującego ponownymi kosztami za nadanie przesyłki. Kupujący zobowiązany jest dokonać zapłaty należnej kwoty w ciągu 14 dni od wezwania na rachunek Sprzedającego. Odstąpienie od naliczenia opłaty, Sprzedający może uzależnić od złożenia przez Kupującego wyjaśnień przyczyn nie odebrania przesyłki
§ 11.
Ochrona danych osobowych
- Sprzedający jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze. zm.) – zwanej dalej Ustawą.
- Sprzedający uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Kupującego podanych w formularzu rejestracyjnym oraz zamówieniu na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 3 i ust. 4 Ustawy, w celu wykonania umowy sprzedaży, związanej z marketingiem bezpośrednim własnych Produktów i usług Sprzedającego oraz dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
- Kupujący może wyrazić zgodę na przesyłania informacji handlowych, w tym Newslettera, drogą elektroniczną.
- Kupujący może zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych, w tym Newslettera, przesyłanych przez Sprzedającego w każdej chwili. W celu rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych należy przesłać na adres elektroniczny Sprzedającego oświadczenie o rezygnacji.
- Podanie danych osobowych niezbędnych do korzystanie ze Sklepu i składania zamówień jest w pełni dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych może skutkować niemożnością dokonania czynności prawnych przez Sprzedającego.
- Sprzedający przetwarza dane charakteryzujące sposób korzystania przez Kupującego z Usług, w szczególności:
a) oznaczenia identyfikujące Kupującego nadawane na podstawie danych, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu,
b) oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Kupujący,
c) informacje o zakupie przez Kupującego Produktów i usług. - Kupujący w każdym czasie ma prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swych danych osobowych.
- Sprzedający na podstawie art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych, może powierzać przetwarzanie danych osobowych Kupującego innym podmiotom.
§ 12.
Polityka Cookies
- Sklep internetowy stosuje pliki cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer PC, laptop, tablet, telefon komórkowy, itp) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych naszego Sklepu.
- Podmiotem zamieszczającym pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest właściciel serwisu internetowego.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron do preferencji Użytkownika.
b) tworzenia statystyk i analiz w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych.
c) utrzymania sesji, dzięki której Użytkownik nie musi wpisywać loginu i hasła na każdej stronie serwisu. - Sklep dopuszcza stosowanie dwóch rodzai plików cookies: „sesyjnych” oraz „stałych”. Cookies „sesyjne” - przechowywane są na urządzeniu końcowym do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Cookies „stałe” - przechowywane są przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W ramach Sklepu stosowane są pliki cookies: niezbędne do poprawnego działania serwisu, pliki gromadzące dane statystyczne i reklamowe oraz pliki służące do personalizacji interfejsu użytkownika oraz jego preferencji.
- W wielu przypadkach przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą jednak dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies a nawet je blokować. Zmiany te dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
- Informujemy, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w naszym serwisie internetowym lub uniemożliwić jego poprawne funkcjonowanie.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika mogą być wykorzystywane przez podmioty współpracujące z właścicielem serwisu oraz jego reklamodawców.
§ 13.
Postanowienia końcowe
- W kontaktach z klientem, Sprzedający korzysta z urządzeń służących do porozumiewania się na odległość (w tym e-mail, telefon, fax) określonych w §1 Regulaminu.
- Sprzedający ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy).
- Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) informujemy, że umieszczanie przez klienta na stronach internetowych naszego sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.
- Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.szwalnia.pl.
- Regulamin Sklepu Internetowego Sprzedający www.szwalnia.pl nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Wszelkie użyte w Serwisie materiały wizualne, w tym znaki towarowe, są własnością podmiotów uprawnionych i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
- W razie ewentualnych sporów Sądem właściwym dla rozstrzygania spraw mogących wyniknąć między stronami jest sąd miejscowo i rzeczowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy o prawach konsumenta.
- Niniejszy Regulamin określa warunki, na których Serwis prowadzi sprzedaż na terenie Unii Europejskiej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem: 6.08.2015 r.
Załącznik 1: Odstąpienie od umowy
………….., dnia …………………………………….
(miejscowość i data sporządzenia oświadczenia)
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………….………………
(dane Konsumenta: imię i nazwisko,
dokładny adres)
Jarosław Banaszczyk
Banaszczyk Maszyny Szwalnicze
ul. Czartoryskiego 16
95-030 Stara Gadka
OŚWIADCZENIE KONSUMENTA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, iż na podstawie art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r Nr 827) odstępuję od umowy zawartej drogą elektroniczną w dniu …...........................................
Mając powyższe na uwadze, w związku ze złożonym przeze mnie zamówieniem o numerze …................................. w Sklepie internetowym „www.szwalnia.pl”, niniejszym dokonuję zwrotu następujących towarów: ..…....................................................................................................................................................................................................
….....................................................................................................................................................................................................
…..........................................................................................................................................................................................................................
Zwrotu pieniędzy proszę dokonać:
- na rachunek bankowy nr …......................................................................................
w banku…...................................................... którego posiadaczem jest …...............................................
…………………………………….
(pełny podpis Konsumenta)
Załącznik 2: Protokół reklamacyjny
………….., dnia …………………………………….
(miejscowość i data sporządzenia zgłoszenia)
………………………….………………
………………………….………………
………………………….………………
(dane Kupującego: imię i nazwisko,
dokładny adres, w przypadku przedsiębiorców nazwa, dokładny adres , nr NIP)
Jarosław Banaszczyk
Banaszczyk Maszyny Szwalnicze
ul. Czartoryskiego 16
95-030 Stara Gadka
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Niniejszym zgłaszam reklamację następującego towaru nabytego w dniu: ………………………
Model: …………………………………………………..……………..
Producent: …………………………………………………………….
Nr fabryczny: ………………………………………………………….
Podnoszę, iż wada towaru polega na:
..…...........................................................................................................................................................................................................................
..…...........................................................................................................................................................................................................................
..…...........................................................................................................................................................................................................................
W związku z powyższym wnoszę o :
- Naprawę towaru,
- Wymianę towaru na nowy
Zwrotu pieniędzy proszę dokonać:
- na rachunek bankowy nr …......................................................................................................................
w banku…...................................................... którego posiadaczem jest …...............................................
Do zgłoszenia reklamacyjnego załączam:
- dowód zakupu ……………….............................................……..,
…………………………………….
(pełny podpis Kupującego)